Campaign for Croatia's Hungry Children

If you can not help yourself, HELP OTHERS. Ako ne mžete pomoći sebi, POMOZITE DRUGIMA

Campaign for Croatia's Hungry Children

Postby Marko » Mon Mar 23, 2015 12:27 pm

FOR IMMEDIATE RELEASE

CAMPAIGN FOR CROATIA'S HUNGRY CHILDREN

IndieGoGo.com – “No Child Left Hungry & No Person Left Powerless”

Raising hope, empowering dreams by helping feed Croatian school children.

Update and RESULTS: March, 15, 2015 - Nashville, TN

The IndieGoGo Campaign “No Child Left Hungry & No Person Left Powerless” has ended

successfully - exceeding the target of USD $6,161.

This Campaign was set up by Tajci Cameron, Croatian celebrity and HuffPost blogger from

Nashville, TN in support of “Da ni jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno,” organized in

Zagreb, Croatia by Portal dobrote.

The beauty and the strength of this campaign is in its message that we are not powerless.

As individuals we have joined together to make a difference for the hungry school children in

Croatia. Through our action, we have proven that many hands working together can create a

force for change. This campaign has been about more than giving money, it is about raising

hope, restoring faith and giving someone an opportunity to believe that all is possible – even

when you find yourself in despair.

“Over the past few years I've travelled to Croatia regularly and have witnessed how one by one,

more and more people are waking up, rolling up their sleeves and moving forward in solidarity

and strength, despite the bullies and the system that would still like to shame us into the belief

that we are powerless.”

- Tajci, from Huffington Post article: Winning at Life in Croatia....and in Our World

As of Tuesday, 17th March a summary of all the funds received for the campaign was -

Direct to Portal dobrote (Croatia) campaign - 195,546 HRK** or $27,140 (per XE Trade on

March 17, 2015)

IndieGoGo (American, Canada and Australia) campaign - $7,614 or 54,935.65 HRK (per XE

Trade on March 17, 2015)

** These funds also include amounts raised by Portal Dobrote since December 2014.

Students from the following schools have already received help thanks to the campaign -

AMOUNT

HRK

^23,850.00 53* Mate Lovrak O.S. Petrinja Sisačko-Moslavačka

3,250.00 10 Lovas O.S. Lovas Vukovarsko-Srijemska

40,095.00 99 Julija Bešenića O.S. Ilok Vukovarsko-Srijemska

10,200.00 34 Ivana Brlić Mažuranić O.S. Strizivojna Osječko-Baranjska

^10,530.00 13 Vladimira Vidrića O.S. Kutina Sisačko-Moslavačka

No. OF

KIDS

SCHOOL TOWN/

COUNTY

VILLAGE

^15,000.00 25 Jasenovac O.S. Jasenovac Sisačko-Moslavačka

18,495.00 83 Sunja O.S. Sunja Sisačko-Moslavačka

9,968.00 14 King Tomislav O.S. Udbina Lika-Senj

6,300.00 20 Tovarnik O.S. Tovarnik Vukovar-Syrmia

12,425.00 35 Mikleus O.S. Mikleus Viroviticko-Podravska

14,480.00 46 Davorina Trestenjaka O.S. Hrvatska

6,110.00 26 Vladimira Nazora O.S. Komletinci Vukovarsko-srijemska

170,703.00 458

O.S. = Osnovna Skola - Elementary School

*an additional 7 students received lunches thanks to individuals donating directly to the school.

^students from the these schools have had lunches secured since January 2015, thanks to Portal

Dobrote’s fundraising efforts in December, 2014.

The following schools are on the waiting list. Funds from the indiegogo campaign will secure

lunches for them through 16th June, 2015.

AMOUNT

HRK EST.

9,610.00 31 Vladimira Nazora O.S. Hrvatska

3,250.00 10 Suna O.S. Sunja Sisačko-Moslavačka

9,135.00 58 Ivo Kozarčanin O.S. Hrvatska

## 9 Komarevo O.S. Komarevo Sisačko-Moslavačka

## 86 Lekenik O.S. Lekenik Sisačko-Moslavačka

### 60 Novska O.S. Novska Sisačko-Moslavačka

Sisačko-Moslavačka

Kostajnica

No. OF

KIDS

SCHOOL TOWN/

VILLAGE

kostajnica

Bubica

COUNTY

Sisačko-Moslavačka

Sisačko-Moslavačka

## Amounts to be formally agreed.

### Amounts and number of students requiring assistance to be formally agreed.

Portal Dobrote is constantly researching schools that may need help. Any funds left over from

the IndieGoGo campaign will go to new schools, or saved for the following school year starting

August 31, 2015. All amounts will be documented on Portal Dobrote website.

Although the IndieGoGo campaign has closed, Portal dobrote's Croatian bank account can still

receive donations at -

Erste banke

IBAN: HR5924020061500035096

Account name: Humanitarna udruga Portal dobrote,

Bank address: Trakošćanska 21, 10000 Zagreb.

Please state reason for deposit as – “za akciju Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”

In early March 2015, the Croatian Minister For Social Welfare, Milanka Opacic, had announced

a new measure to deal with the issues of hungry children at schools. The government

has allocated an extra 24 million Kuna (cca 3.2 million EURO) to cater for warm meals for

Elementary school children. Tenders are currently being accepted until 13th April, 2015 for

contracts to disperse funds to hungry school children. Portal Dobrote will submit an application.

OUR FUNDERS AND SPONSORS

The campaign has been a success on many levels; the number of donations received, shares,

thoughts and offers for help have been amazing. We are grateful for the Croatian National

Television becoming the media sponsor for the #DaNeBuduGladni campaign in Croatia. Thanks

to their support, the issue of child hunger has finally gained the attention it deserves!

Because ordinary people have shown their support through their donations and through the

sharing of information on social media, the Croatian government responded now introducing

measures to address the issue as announced by the Croatian Minister of Social Welfare

Milanka Opacic in early March.

There are many, many people to thank. We would like to make a special mention of the

following organizations who have contributed to the campaign since the launch of IndieGoGo

extension on February 3, 2015:

Adria Building Consultants, Toronto, Canada

Australsko Hrvatsko Žensko Društvo Katarina Zrinski, Melbourne, Australia

Blessed Aloysius Stepinac Parish, Chicago, USA

Blue Chip Manufacturing, Cleveland, USA

Dalmi Inc, Toronto, Canada

Dandenong City Hajduk Soccer Club, Melbourne, Australia

F.A. Hrvatska Zora, Melbourne, Australia

Grgich Hills Estate, Napa Valley, USA

Hrvatski Vjesnik, Croatian Herald, Australia

Ilirija Hotels, Biograd, Croatia

Melbourne Croatia Social Club, Australia

Melbourne Knights Soccer Club, Australia

Ragusa Restaurant, Melbourne, Australia

St Jerome Croatian Parish, Chicago, USA

TWO-M Precision, Cleveland, USA

Victorian Croatian Chamber of Commerce, Australia

Vinoklet Winery, Cincinnati, USA

We would also to like to thank our individual donors from all over Australia, including Perth,

Melbourne, Sydney and Brisbane, the USA including Texas and Virginia, and in Canada, in

particular Ontario!

A STORY OF MORALE

As part of the campaign, the Jasenovac Elementary School took part in an Art competition

judged by Elizabeth Hardin-Klink, Associate Educator of Family and School Programs,

Contemporary Arts Center, Cincinnati USA. The winners and final submissions are shown

on the gallery section of the IndieGoGo campaign 'No Child Left Hungry & No Person Left

Powerless'.

School Director of Jasenovac Elementary School, Mr Šepović -

“Morale in our school was low. When the students learned that someone from an Art

museum in the United States would look at their work and decide a winner, and that

they might be published, the students of the school were transformed. The hope of just

their drawing being shown in America, encouraged a greater effort, careful approach and

thorough work plan. Of course, not to mention the plan how they will boast to their friends!”

Several winners will receive art supplies provided by Cincinnati’s Contemporary Art Center and

through generosity of an anonymous donor.

Elizabeth Hardin-Klink says: “I found it very hard to pick a winner because all of the students did

such a fantastic job. I could tell a lot of thought went into your work. The staff really responded

to the use of bold, beautiful color and the story that each picture told. What I love about art is

that it’s a universal language for everyone to share and appreciate from all over the world.”

There is still much work to be done. Please join 'Wakingupforgood' group on Facebook so that

we can continue Winning at Life in Croatia....and in Our World.

Original:
MEDIARELEASEMonday16MarchEnglish.docx.pdf
(189.87 KiB) Downloaded 224 times
I am a Croat. My forefathers were warriors. Their son is a warrior...From my people I take nothing. I am the maker of my own fortune. - adapted from Tecumseh
Marko
Site Admin

Re: Campaign for Croatia's Hungry Children

Postby Marko » Mon Mar 23, 2015 12:29 pm

OBJAVA ZA MEDIJE

AKCIJA PRIKUPLJANJA POMOĆI ZA DJECU HRVATSKE

INDIEGOGO.COM - ‘DA NI JEDNO DIJETE NE BUDE GLADNO,
NI JEDNA OSOBA NEMOĆNA’
Budimo nadu i jacamo snove kroz pomoc gladnim Hrvatskim skolarcima.

(orig. “IndieGoGo.com – “No Child Left Hungry & No Person Left Powerless”
Raising hope, empowering dreams by helping feed Croatian school children.)

Najnoviji podaci i rezultati: 17. ozujak, 2015 - Nashville, TN

IndieGoGo kampanja je uspijesno zavrsila postignutim iznosom donacija od 6.161,00 USD.

Ovu kampanju organizirala je Tajci Cameron, pjevacica, kreativna umjetnica i tjedni kolumnista popularnog portalaHuffington Post, kao podrsku akciji Portala dobrote iz Zagreba: “Da ni jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno.”

Ljepota i snaga ove cijele kampanje je u samoj poruci da ipak nismo onemoceni i sami. Kroz snagu svakog pojedinca uspijeli smo zajednicki pruziti pomoc stotinama gladnih skolaraca u Hrvatskoj. Kroz ovu vaznu akciju pokazali smo jos jednom da udruzenim snagama radimo promijene koje zelimo da se dogode. Ova kampanja je bila vise od samog doniranja materijalnih sredstava; veliki dio ove kampanje je bila namjera da obnovimo nadu i ohrabrimo nemocne i zaboravljene.

“Proteklih nekoliko godina putovala sam Hrvatskom i uvjerila se kako se jedan po jedan, sve više ljudi budi, odlučuje zasukati rukave i krenuti naprijed prema solidarnosti i snazi, unatoč nasilnicima i sustavu koji još uvijek žele da se sramimo i vjerujemo da smo bespomoćni.” - napisala je Tajci u clanku za americki Huffington Post Winning at life in Croatia....and in our World (HR mediji nisu objavili prijevod clanka u cjelosti. Kroz clanak, Tajci ukazuje na moc ‘malih’ i ‘obicnih’ ljudi koji nisu ni ‘mali ni obicni’ kad uzmu ‘stvari u svoje ruke’ i potaknu velike i znacajne promijene. Tajci istice primjer Portala dobrote i njihove akcije Kruh za poslije i Da ni jedno dijete ne bude gladno, te poziva sve citaoce da prihvate da ‘pobjedivanje u zivotu’ znaci pruziti pomoc i kroz davanje mijenjati nas svijet.)

Prema rezultatima kampanje prikupljenima do nedjelje 15. ozujka, ukupan zbroj sredstava doniranih za kampanju je slijedeci:

Donacije prikupljene direktno preko Portala dobrote (Hrvatska kampanja): 195,546 HRK**
Prikupljeno preko IndieGoGo kampanje (Amerika, Kanada i Australia): 7,614 USD ili 54,862.70 HRK (XE Trade 17.3.2015)

** Iznosi oznaceni s dvije zvjezdice ukljucuju ukupne donacije preko Portala dobrote u periodu od 1.12.2014 do 15.3.2015

Prikljupljeni iznos i broj ucenika po skolama/ zupanijama koji su vec primili pomoc od kampanje:

IZNOS kn EST.
br. djece škola Grad / Selo županija
^23.850,00
53*
Mate Lovrak O.S.
Petrinja
Sisačko-Moslavačka
Lovas O.S.
Lovas
Vukovarsko-Srijemska
Julija Bešenića O.S.
Ilok
Vukovarsko-Srijemska
Ivana Brlić Mažuranić O.S.
Strizivojna
Osječko-Baranjska
^10.530,00
Vladimira Vidrića O.S.
Kutine
Sisačko-Moslavačka
^15.000,00
Jasenovac O.S.
Jasenovac
Sisačko-Moslavačka
Sunja O.S.
Sunja
Sisačko-Moslavačka
King Tomislav O.S.
Udbina
Lika-Senj
Tovarnik O.S.
Tovarnik
Vukovar-Syrmia
Mikleus O.S.
Mikleus
Viroviticko-Podravksa
Davorina Trestenjaka O.S.
Hrvatska kostajnici
Sisačko-Moslavačka
Vladimira Nazora O.S.
Komletinci
Vukovarsko-Srijemska

*Dodatnih sedam ucenika su primili pomoc za tople obroke zahvaljujuci pojedincima koji su donirali direktno na racun skole.

^Ucenici su primili pomoc za tople obroke u sijecnju 2014 zahvaljujuci donacijama koje je Portal dobrote skupio u prosincu 2014.

Dolje navedene skole su na listi cekanja. Sredstva skupljena preko IndieGoGo kampanje ce osigurati obroke do 16. lipnja 2015. godine.

IZNOS kn EST.
br. djece
škola
Grad / Selo
županija
Vladimira Nazora O.S
Nova Bukovicai
Sisačko-Podravska
Sunja O.S.
Sunja
Sisačko-Moslavačka
Ivo Kozarčanin O.S.
Hrvatska Dubica
Sisačko-Moslavačka
##
Komarevo O.S.
Komarevo
Sisačko-Moslavačka
##
Lekenik O.S.
Lekenik
Sisačko-Moslavačka
###
Novska O.S.
Novska
Sisačko-Moslavačka

## Tocan iznos jos nije formalno odreden u vrijeme ovog izvjestaja (17.3.2015).
### Tocan iznos i broj djece kojima treba pomoc nisu formalno odredeni u vrijeme ovog izvjestaja (17.3.2015).

Portal Dobrote i dalje rade na identificiranju skola koje trebaju pomoc. Novac prikupljen preko IndieGoGO kampanje ce pokriti gore navedene skole, nove skole koje prijave broj ucenika kojima treba pomoc, ili ce novac spremiti za slijedecu skolsku godinu koja pocinje 21. kolovoza, 2015. Sve transakcije su zabiljezene i dostupne preko Portala dobrote.

Iako je IndieGoGo kampanja sluzbeno zatvorena, Portal Dobrote i dalje moze primiti donacije na ovdje naveden racun:

Erste Banka
IBAN: HR5924020061500035096
Ime Korisnika: Humanitarna udruga Portal dobrote,
Adresa: Trakošćanska 21, 10000 Zagreb.
Navod: “za akciju Da niti jedno dijete u Hrvatskoj ne bude gladno”

Na samom pocetku ozujka, 2015 gocine, Ministrica socijalne politike Milanka Opacic najavila je pomoc vlade za obroke gladne skolske djece. Rapisuje se natječaj za 24 milijuna kuna na koji će se javiti nevladine udruge koje će onda pomagati na terenu. Portal dobrote ce se prijaviti na natjecaj.

NASI DONATORI i SPONZORI

Kampanja je dosegla uspjeh na vise razina. Broj donacija i veliki odaziv su impresivni. Zahvalni smo Hrvatskoj Televiziji koja se odmah u pocetku pridruzila akciji kao medijski sponzor. Zahvaljujuci toj suradnji, problem gladnih ucenika je brzo odjeknuo te dobio paznju kakvu i zasluzuje.

Mala ali snazna grupa ‘obicnih’ ljudi je donacijama i sirenjem informacija o situaciji i kampanji putem drustvenih mreza, potaknula i Hrvatsku vladu koja se oglasila objavom o pomoci..

Zahvaljujemo organizacijama koje su podrzale ovu kampanju svojim donacijama:

Adria Building Consultants, Toronto, Canada
Australsko Hrvatsko Žensko Društvo Katarina Zrinski, Melbourne, Australia
Blessed Aloysius Stepinac Parish, Chicago, USA
Blue Chip Manufacturing, Cleveland, USA
Dalmi Inc, Toronto, Canada
Dandenong City Hajduk Soccer Club, Melbourne, Australia
F.A. Hrvatska Zora, Melbourne, Australia
Grgich Hills Estate, Napa Valley, USA
Hrvatski Vjesnik, Croatian Herald, Australia
Ilirija Hotels, Biograd, Croatia
Melbourne Croatia Social Club, Australia
Melbourne Knights Soccer Club, Australia
Ragusa Restaurant, Melbourne, Australia
St Jerome Croatian Parish, Chicago, USA
TWO-M Precision, Cleveland, USA
Victorian Croatian Chamber of Commerce, Australia
Vinoklet Winery, Cincinnati, USA

UMJETNOST PODIZE MORAL i SPAJA SVIJET

Kao dio kampanje, Osnovna Skola ‘Jasenovac’ je sudjelovala u natjecanju za mlade umjetnike ciji su radovi bili ocjenjivani od pomocne direktorice obiteljskih i skolskih programa u Cincinnati-u, SAD, Elizabeth Hardin-Klink. Pobjednici i finalni radovi su objavljeni na stranicama IndieGoGo kampanje u pod naslovomi ‘gallery section’.

Pismo ravnatelja Šepovića iz Jasenovca:
“Stanje u školstvu i gospodarstvu je teško, što je bilo vidljivo i na djeci. Djeca su bila malodušna i potištena. Nakon uključivanja u akciju Portala dobrote, sve je živnulo, više je smijeha i veselja u razredu i hodnicima škole.”

“Moral u školi bio je uglavnom ravnodušan. Nakon saznanja da će netko u SAD-u ocijeniti crteže i nek od njih objaviti, sve je živnulo. Nada da će baš njegov crtež biti objavljen u Americi, izazvala je veći trud, pažljiv pristup i studiozan plan radu. Naravno, i planove kako se pohvaliti pred prijateljima.”

Puno je jos posla pred nama ali danas smo zadovoljni i zahvalni. Nasa uspjesna kampanja je tek pocetak lijepe i plemenite suradnje s Portalom Dobrote, a nadamo se i s drugim udrugama koje nesebicno pomazu onima kojima je to najpotrebnije.

Prikljucite nam se na Facebook stranici ‘'Wakingupforgood' tako da zajedno mozemo nastaviti “Pobjedivati u zivotu u Hrvatskoj… i cijelom svijetu” (Winning at Life in Croatia....and in Our World.)

Izvor:
MEDIARELEASEMonday16MarchCroatian.docx.pdf
(208.08 KiB) Downloaded 235 times
I am a Croat. My forefathers were warriors. Their son is a warrior...From my people I take nothing. I am the maker of my own fortune. - adapted from Tecumseh
Marko
Site Admin

Return to Charity - Dobrotvorne svrhe